Direktlänk till inlägg 30 november 2014

Första inlägget!

Av Asta - 30 november 2014 12:51

Hejsan!


Jag tänkte bara göra ett litet första inlägg, hehe. Välkommen till min blogg! Det är då jag som är Asta, vill bara påminna om att det inte är mitt riktiga namn, men tyckte det var ett roligt smeknamn. :) 


På min blogg kommer jag att posta om the sims 3. Både om mitt eget spel, challenges och lite berättelser. Jag postar, som ni säkert ser, mest på helger. Ibland kan det hända att jag postar något mitt i veckan, men det beror på. 


Kram, 

Asta   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Asta - 8 januari 2016 23:03

Hej, hej! Det var länge sedan sist. Sedan dess har jag skaffat the sims 4 och börjat spela det otroligt mycket! Det här är en av mina favoritfamiljer, Hazel-Dean.   Det här är berättelsen om Joslynn Hazel och Matt Dean, alltså Hazel-Dean hushåll...

Av Asta - 13 juni 2015 22:19

Ibland ser de olika världarna helt otroliga ut, eller hur?     Regnbågen över Moonlight Falls...      Okej, inte riktigt landskap nurå ... men en fin bild av en enhörning!     Regnbågen över utopiska Oasis Landing...   ...

Av Asta - 13 juni 2015 21:28

Hej, hej! Jag har gjorde fat to skinny challenge (har ingen aning om den redan finns eller inte). Såhär gick det!       Fat to skinny challenge går ut på att man skapar en sim, antingen man eller kvinna, som är så stor som möjligt. Utmaning...

Av Asta - 30 november 2014 14:06

Hej! Jag tänkte skriva lite om familjen jag varit mest aktiv med de senaste dagarna. De heter Santiago. :)    Jag började med en mamma, en tonårskille och en småbarnsflicka. Jag har kommit långt sedan dess, men jag tänkte börja med att visa huset...

Presentation


Hejsan! På den här bloggen postar jag endast om the sims 3 och 4. Postar på mest på helger.

Hoppas att ni gillar min blogg!

Puss :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards